Capsulele pe care le-ai comandat nu sunt compatibile cu espressorul tau?
Se mai intampla!
Trimite-ne inapoi baxul cu capsule (nu ne suparam daca ai folosit o capsula – doua) iar noi iti livram in schimb produsul corect.
Ai cumparat de la noi un aparat de cafea insa te-ai razgandit in privinta lui?
Nu este nicio problema!
Vom primi inapoi produsul si, daca nu avem in magazinul nostru nimic pe placul tau, iti dam banii inapoi.
Aparatul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, nedeteriorat, cu toate accesoriile). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice sau deteriorari, sau aparatele la care s-au facut mai mult de 5 bauturi.
Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului. Nu se returneaza si valoarea incasata pentru transportul comenzilor sau a cadourilor oferite.
Toate costurile aferente inlocuirii de produse vor fi suportate de client. Se recomanda utlizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor.
Valoarea datorata se returneaza in contul bancar al clientului, in termen de 15 zile lucratoare.